19 Haziran 2017 Pazartesi

Bu kitap benim köpeğimi yedi!


Bella köpeğini sayfada dolaşmaya çıkarmıştır, beklenmedik bir anda köpeği gizemli bir şekilde sayfa arasında kaybolur. Köpüşün kaybolduğu yer ilginç bir şekilde yardıma gelenleri de yutar. Veeee Bella okuyucudan yani bizden yardım ister, bizim yardımımız sayesinde köpüş, Bella ve yardıma gelenler kurtulur.

Olayları tahmin etmeye çalışarak, köpüşün kaybolduğu sayfayı inceleyerek, bize yazılan nottaki yönlendirmelere uyarak bir anda herkesi kurtaran bir kahraman oluverdik:)


İnanılmaz eğlenceli bir kitap, resimler muhteşem.

Kitabımızı alış öykümüzü de paylaşmak isterim,  parktan dönüşte evimize yakın bir marketten aldık. Market çocuk kitapları için  küçük bir raf oluşturmuş, çok şaşırdım, hiç yoktan iyidir. Tartışmaya açık bir konu elbette. Bu kadar da her şey markette satılmamalı, kitabevi varken marketten kitap alınır mı??? gibi sorular gelebilir aklınıza. Ancak kitaba kolay ulaşabilmek bence çok önemli. Ben genelde internet, kitap fuarı ya da kitabevlerinden alıyorum kitaplarımızı ancak internete erişim imkanı olmayan, merkezi yerlerde bulunan kitabevlerine gidemeyen insanlar için çok iyi bir çözüm olmuş.

Keşke her mahallede kitapçı olsa da parka gidip oyun oynadıktan sonra kitapçıya gitsek:)



Yazan ve Resimleyen: Richard Byrne
Düzenleme: Nurhan Seyrekbasan
Yaş grubu: Okul Öncesi
Uçan Fil, Epsilon Yayıncılık









Hiç yorum yok:

Yorum Gönder