19 Nisan 2016 Salı

21. İZMİR KİTAP FUARI 16-24 NİSAN 2016


Ayaklarımız patlayana kadar gezdiğimiz bir gün oldu, iyi oldu. Zeynep doyasıya kitapları inceledi, sevdiği kitapları aldık, Deniz Çiçek de bize izin verdi sağ olsun. Sadece çocuk kitaplarını inceleyebildik, iki çocukla kendimiz için kitap bakmaya zaman kalmadı, neyse nasılsa internetten hallediyoruz biz. Hediye kitaplar da aldık, arkadaşımızın isminden bir kitap gördük hemen ona hediye ederiz diye alalım dedik, sonra başka bir arkadaşımız aklımıza geldi ona da alalım, gezelim derken iyice pestilimiz çıktı.

Bir de sevdiğimiz yazar Oyuncu Anne Şermin Çarkacı'nın imza günüydü. Ev Yapımı Sihirli Değnek kitabını okumuştum en son, imzalatalım diye sıraya girdik. Tam sıra bize geldiğinde deniz Çiçek'i bebek arabasından kucağıma aldım, almaz olaydım, kakası pantolonuna çıkmış, yok böyle bir rezillik ve koku. Sıra bizde tekrar sıraya girmek istemiyorum, aldım battaniyesini kakalı pantolonun üzerine kapattım Deniz de kucağımda, "Merhaba dedim, sizi çok seviyoruz, kitabı ablama hediye edeceğim, Serpil ismine imzalar mısınız? Bir de fotoğraf istedim" Peki dedi yanındaki sandalyeyi gösterdi "otur istersen", ben hemen "Zeynep gel hayatım sen otur deyiverdim" pozumuzu verdik, aanı ölümsüzleştirdik tüm içeriğiyle:) Güzel bir anı oldu bize de . Kokuş kokuş tanıştık. Olsun. Öyle güzel gülümsüyor ki Oyuncu Anne, görünce heyecanlandım sanki uzun süredir görmediğim bir arkadaşımı görmüşüm gibi mutlu oldum, "gözleri de yakından ne kadar güzelmiş" dedim içimden, iyi oldu. İmzadan sonra tabi Deniz Çiçek ile yakından ilgilendim:) 

Diyarbakır, Ankara, İzmir nerede yakalarsak orada gitmeye çalıştık hep kitap fuarlarına, mümkün olduğunca da gittik. Seviyoruz kitapları...


Tüm kitaplarımızı topladık Zeynep piyano çalıyor kitaplarına ve kardeşine.

Deniz Çiçek de kitaplarını yiyerek başladı incelemeye.


      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder