27 Temmuz 2016 Çarşamba

PİYANO ÇALMAYI ÖĞRENİYORUM


Müzikli kitaplara bayılıyoruz. Bu kitabımız da bize piyanonun sesini tanıtıyor. Kendi renklendirme yöntemi ile de ”Daha Dün Annemizin Kollarında Yaşarken” “Ali Baba’nın Bir Çiftliği Var (İngilizce)” gibi şarkıları çalmamızı sağlıyor. Ben de zaman zaman kitabımızdan şarkılar çalıyorum hatta evimize gelen misafir yetişkinler de şarkıları çalmayı deniyor. Çocuklar için de yetişkinler için de oldukça eğlenceli bir kitap. 

Zeynep kitabımızla ilgilendiğinde Deniz Çiçek sürünerek hemen ablasının yanına gidiyor ve merakla dokunmaya çalışıyor. Ben de keyifle hem piyano dinliyorum hem de minik insanları seyrediyorum. 

Bence harika dizayn edilmiş, çok güzel bir kitap.


Yazan: Sam Taplin

İllüstrasyonlar: Rachel Stubbs

Müzik Danışmanı: Anthony Marks



Çeviren: Ali Berktay
Yaş grubu: Okul Öncesi


TÜRKİYE İŞ BANKASI
Kültür Yayınları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder