20 Ağustos 2016 Cumartesi

Aç Tırtıl



Yumurtadan çıkan minicik tırtıl patlayana- çatlayana kadar yemek yiyor. Meyveler, pastalar, sağlığa zararlı yiyecekler, şeker hepsinden  aynı gün yiyip gece karın ağrısı çekiyor. Ertesi gün sağlıklı yiyecek olan taze yeşil yaprak yiyor ve karın ağrısı geçiyor. Artık oldukça büyüyen tırtıl kozasını yapıp iki haftadan fazla kozasının içinde bekledikten sonra çoooook güzel bir kelebek oluyor.

“Aç Tırtıl” 47 dile çevrilmiş harika bir kitap. Eğlenceli, görselleri muhteşem.


Kitabımızın bize öğrettiği, Zeynep:

“ Çok abur cubur bir şey yememeliyiz, çoktan biliyodum ama bi daha öğrendim”.


Kitabımızın beni etkileyen yanı ise ilk yayımlandığı tarih “1969”. Benim doğmama on beş yıl varken yayımlanmış bir kitabı kızıma okuyorum. Sanat…




Yaş grubu: Okul öncesi
Yazan ve Resimleyen: 
Eric Carle
Çeviren: Fatih Erdoğan
Yaş grubu: Okul Öncesi

Mavibulut Yayıncılık

1 yorum:

  1. Sagliksiz beslenmenin zararlari ve tirtilin yasam dongusu hakkinda sade ve yavrularimizin anlayacagi bir anlatim. Cocuklarimizin cok sey ogrenebilecegi bir kitap, kesinlikle tavsiye ederim.

    YanıtlaSil