5 Ekim 2016 Çarşamba

Kumru Yavrusu


Kitapta harika hikayeler var. Kitabımız her ne kadar okumayı yeni öğrenmiş çocukların okuyabileceği seviyede olsa da ben de okurken çok keyif aldım. Çocukluğumu hatırladım.

Misket oynamak, ip atlamak, “oooo… piti piti karamela sepeti” diye ebeyi seçmek, saklambaç oynarken ebenin yanlış kişiyi söylemesi ile “çanak çömlek patladı” diyerek oyuna devam etmek, ebe-sobe oynarken en canlı iki kişinin “aldım verdim” diyerek takımına tek tek oyuncu arkadaş seçmesi, “japon kale maç, tek kale maç”… Bir kısmı kitapta var bir kısmı da benim çocukken oynadığım oyunlar.

İyi oldu, kitabı Zeyno’ya okurken benim çocukluk oyunlarımı da anlatmış oldum.

Biz bu güzel kitabımızı kuzenimiz Atacan’a hediye aldık bu arada,

“Doğum Günün Kutlu Olsun Atacan…”




Yaş grubu: 7-10 yaş
Yazan: Nurşen Kaygısız
Resimleyen: Yılmaz Avşin

Roza Çocuk Yayınları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder