19 Aralık 2016 Pazartesi

Kayakçı Tavşan


Kayak yapmak isteyen tavşancık kitabı okuyan kişinin yardımları sayesinde kayak yapabiliyor. Nasıl mı?

Okur ile tanışıp konuşarak, sorular sorup isteklerde bulunarak. Kitabı sallamanı istiyor ve kitabı salladığında bir sonraki sayfada kar yağıyor.

Kitabı eğmeni istiyor ve kitabı eğdiğinde oluşan yamaçta kaymaya başlıyor.

Birkaç isteği daha var ancak onlar da kitabın gizemi olsun diye yazmak istemedim.



Ben kitabımızı yeni keşfettim, altı yaşında olan kızım Zeynep’e okurken ben de eğlendim kızım da çok eğlendi. Tüm istekleri yerine getirdi ve onun yardımıyla tavşancığın kayıp mutlu olması hoşuna gitti. Hayaline farklı bir  bakış açısı kazandırdı.

Kitap bence bir yaşından itibaren çocukların kitapla tanışma aşamasında da çok eğlenceli. On beş aylık olan kızım Deniz Çiçek de tavşanın sevimli hallerinin olduğu kitabımızı beğenmiş olacak ki ben elime almadan kendisi yerde sayfalarını çevirip bakıyor.

Bol resimli, aksiyonlu, okuyucuyu da hikayenin kahramanlarından biri yapan oldukça farklı çok eğlenceli bir kitap.

Kitabımızın yazarı Claudia Rueda yirmiden fazla çocuk kitabı çizmiştir. " Kayakçı Tavşan" özgün adı ile " Bunny Slopes" kitabı ondan fazla dile çevrilmiş ayrıca 2016 Hans Christian Andersen ( Çocuk Edebiyatında Nobel)  ödülüne aday gösterilmiştir. 

http://www.claudiarueda.com/

https://en.wikipedia.org/wiki/Hans_Christian_Andersen_Award



Yazan ve resimleyen: Claudia Rueda
Çeviren: Oğuzhan Aydın
Yaş grubu: Belirtilmemiş (bence 1 yaş+)

REDHAOUSE KIDS ÇOCUK KİTAPLARI

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder