21 Şubat 2017 Salı

Çizmeyi Öğrenelim AĞAÇLAR ve Ormanlar



Resim yapmaya ilgi duyan herkese hediye edilebilecek bir kitap.

Resim yapmanın detaylarını anlatırken kişiyi kendi tarzını yapmaya yönlendiriyor.

Tükenmez kalem, mumlu boya, keçeli kalem, mürekkep ve sünger ile yapılmış muhteşem ağaç resimleri var.

Karakavak, köknar, meşe, palmiye, söğüt ve dev sekoya ağaçlarının yapısı ve özelliklerinden de kısaca bilgi veriyor.

Resim yapmayı çok seven biri olarak ben bayıldım kitaba, hemen birkaç ağaç çizmeye çalıştım. Kızım Zeynep de çok sever resim yapmayı, birlikte bir yağlı boya çalışmamız dahi var henüz tamamlayamadığımızJ Kızıma yağlı boya yapmaya başlarken perspektifi anlatmaya çalışmıştım, epeyce zorlanmıştım. Bildiğini anlatıp, karşındaki kişinin öğrenmesini sağlamak ayrı bir yetenek o da bende biraz azmış onu fark ettim. Neyse ki kitabımız perspektifi benden güzel anlatmış görsellerle.


Çevrenizde resim yapmayı seven çocuklar varsa hediye edin, beğeneceklerdir. Kim bilir belki de bu kitap sayesinde güzel sanatlar fakültesinde okuyup işini severek yapan bir ressama ilk mesleki kitabını siz vermiş olacaksınız. Sizin desteğinizle hayal ettiklerini çizmiş ve yaşamış olacak bir çocuk.

Çevrenizde resim yapamadığı için kendini kötü hisseden öğrenmeye hevesli herkese hediye edin, öğreneceklerdir. En azından siz fırsat vermiş olacaksınız:)


Yazan: Mark Bergin
Çeviren: Derin Erkan
Yaş grubu (bence yok): 7-12 yaş

1001 ÇİÇEK YAYINEVİ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder