26 Mayıs 2017 Cuma

ŞUBADAP ÇOCUK NOTA KİTABI


Çocuklar için olan her şey çok önemli, kızıma eşlik edip haberdar olmaya çalışıyorum; ne seyrediyor, ne okuyor, ne dinliyor...

Ne dinliyor kısmına gelirsek genelde çocuk şarkıları dinleriz ve genelde Şubadap Çocuk Şarkılarını dinleriz.Müzikleri eğlenceli, sözleri anlamlı, kıymetli ve öğretici harika çocuk şarkıları.

En sevdiklerimiz Yaşam Ağacı, Her Yer Park Olsa, Su ve Gökyüzü Kimin? şarkıları. Ancak şarkılarının hepsi de çok güzel. Nota kitabı da ayrıca güzel bir fikir olmuş. Ben notaları yavaş yavaş kızıma öğretiyordum, şimdi bildiği şarkılar üzerinden  öğrenmesi daha keyifli olacak. Nota kitabından ben evde salonda ortaokul müzik bilgilerim eşliğinde flüt ile ( bildiğimiz okul flüdü:)) notaları çalıyorum, odada oyun oynarken duyan Zeynep "anneee ... şarkıyı çaldıııınn" diyerek geliyor ben de demek ki ne çaldığım anlaşılıyor diye seviniyorum.

Şubadap Çocuk Nota Kitabı'na ilk olarak İzmir Kitap Fuarı'nda rastlamıştık, daha sonra İzmir Konak'taki Duvar Kitabevi'nden aldık. Kitabevi de çok güzeldi, iki minik insanla gittik - gerçekten minik ikisi de bir buçuk yaşında- raflar biraz karıştırıldı, kitabevi sahipleri çok hoşgörülü insanlardı sağolsunlar. Çocuklarımız da kitaplarla güzel vakit geçirdiler.

Şubadap Çocuk Nota Kitabı'nın hediyesi Şubadap CD'si de var. Hediye almak isterseniz ikisi bir arada satılıyor.



Notaya Alan: Şubadap Çocuk
Resimleyen: Günsu Ozan
Duvar Yayınları



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder